Körkort

Ligger på sängen, inte i utan på den. Ska kissa hunden en sista gång så det är ingen ide att krypa ner än.
Jag börjar bli ganska trött, inte sömnig utan mer en sån där trötthetskänsla att jag bara vill slappa liksom. Ska snart få göra det ;)

Har duschat, det var både behövligt och skönt. Guh va torr jag är!! Som ett sandpapper är hela min kropp, men mest av allt mitt högra pekfinger?!?! Det är såååååå torrt och jag fattar inte varför? Konstigt :)

Vet ni hur mycket beröm jag fick idag på jobbet? Massor! Vet ni hur kul det är när folk verkligen uppskattar det Du gör och också talar om det för en? Massor! Jag känner ju alla doktorerna på ortopeden sen avdelningstiden, men jag har ALDRIG snackat så mycket med dom som jag gör nu ;)
Ha ha ha! Inland borde jag bara knipa igen, men det är ju så svårt....
Är det fler än jag som har den där "pratsjukdomen"? Jag bara snackar och snackar och sen går jag igenom vad som blivit sagt och så ångrar jag mig ;)
Inte okey Natta, inte okey.

Åh! Fick en bild från en kompis som ska gifta dig i sommar på hennes bröllopsklänning, GUH va den är fin! Samma märke som min, Mori Lee. Dom jag grymt fina fest och bröllopskläder ska ni veta, nåt jag rekommenderar om det skulle behövas en fin dress vid nå speciellt tillfälle.
Vill gifta mig igen!! På ett sätt, men på ett sätt inte ;)
Som sagt i sommar ska jag "springa" på en himla massa bröllop, längtar :D

Nej, nu somnar jag väl snart. Vi får höras snart igen,
Nattis nattis

Oj! Rubriken fick aldrig vara med i texten. ÄNTLIGEN fick jag mitt körkort!! Tog bara 120 dagar, men iallafall nu är det här.
Jag är ju inte direkt någon primadonna på kortet, men det får duga. Får hoppas på att jag aldrig behöver visa det ;)

Go natt igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0