Hi hi hi!

Ögonen mina vill bara sova, men det vill inte jag ;)

Ligger och funderar på hur mitt drömhus ska se ut, det är kul :)
Först och främst vill jag ha ett litet hus, typ en stuga eller ett torp. Helst enplans hus, men det går bra med 2 våningar så länge den andra våningen inte är en källare utan det måste vara en övervåning. Tycker att det är lite läskigt med källare, gör inte ni också det?
Hur som helst så älskar jag vårt kök, det ska vara vitt och se väldigt lantligt ut. Vit panel på väggarna i köket och tegel på väggarna. Golvet i huset ska vara riktiga "stockar" alltså typ timmerstockar. Åh va fint! Sen vill jag ha vita plankor/panel i taket. Näh men herreguuuuh nu vill jag flytta in i det här underbara huset som jag målat upp :)
Vill inte ha några skåp utan hyllor skulle passa min smak bättre. Tror ni det blir jobbigt med allt damm då?
Ett stort matsalsbord vill jag ha och en liten söt matsalsgrupp i köket. En ny köksoffa, en mastig en, en riktig Kronblomssoffa ska det va och där ska jag ligga hela dagarna ;)
Sen vill jag ha en flygel, JA det vill jag :D
Dock vet jag inte vem som ska spela på den, men i värsta fall får jag väl ta pianolektioner så nån spelar på den. Ha ha ha! Neeeej! Jag kan då tusan inte spela på den kom jag på!! Det får min man göra, för jag ska ligga uppe på den och äta vindruvor och dricka....hmmm.....cola ;)
Japp! Så får det bli!
Sen ska vi ha en STOR vit kakelugn, åh va nice. Ska även ligga framför den och käka vindruvor ;)
Hmmm va mer? Jo, jag ska ha en inglasad uteplats med infravärme där vi kan sitta under vinterhalvåret men jag ska också ha ett soldäck där jag kan ligga resten av året.
JA!! En badtunna ska vi ha också! Men jössös jag borde bli arkitekt! Ha ha ha! Guh, mina idéer sprudlar ur mig.
Ett måste är en massa lyktor och doftljus, men även en stor, fin, vit Moraklocka. Jag vill ha ett vitt hem, kuddar med spetts ska jag också ha.
Nej, nu får jag tusan i mig bege mig ut på Hemnet.se och leta efter detta hus ;)

Har fått några kommentarer efter att det nu går att kommentera igen. Freddie jag såg aldrig ditt tips?! Men Blogg.se gav mig ett tips om att jag skulle logga in via datan och godkänna kommentars fälltet där. Var det samma tips Du gav mig Freddie?
Såg också att Sara undrade hur det är att vara tillsammans med en syrinask snubbe.
Jo Du Sara det är ju helt fantastiskt :D
Annars skulle jag väl inte gifta mig med en ;)
Men en sak är då säker, min Mr F han är något utöver det vanliga <3
Sara, dög det som svar eller ska jag precisera mig mer?

Nu måste Guss kissa, Ciaoo


Kommentarer
Postat av: Hanna

Låter alldeles underbart erat hus ju;) Dit kommer jag lätt och hälsar på! När flyttar ni? :) hihi pusss

2012-02-12 @ 09:40:57
URL: http://hanniebanani.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha njae träffar en syeiansk kille undrar lite hur de är och så hur tror du familjen reagerar på att man är svensk osv :-)

2012-02-13 @ 21:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0