Helg!!

Nu äre helg igen å nu äre helg å helgen varar till på måndag :D
IIIIIIH för den här veckan!
Det har varit en "springig" dag på jobbet, jag har haft disken idag och det innebär INTE att jag diskat EN sax och EN gaffel. Nej det innebär BERG av disk, verktyg som ska skruvas isär, verktyg som ska genomspolas, verktyg som ska köras i ultraljud, ja ni hör jag har haft fullt upp. Samtidigt har jag haft hand om all påfyllnad i korridoren och förråden. Detta brukar vi i disken inte syssla med, men just nu håller vi på att testa det för att se om det funkar. Jag är osäker....men vi ska ge förslaget 2 testveckor och sedan utvärdera det.

Men helt ärligt vet ni vad jag ska göra nu? Jo, jag ska vila! Jag ska lägga mig i soffan ( vilket jag redan gör ) och sen ska jag sluta ögonen och vila en stund. Det behöver jag, är så himla trött.
Vi hörs senare :)

Imorse vare kallt! Men jag är inte bitter...
Ha ha ha! Vet ni vad tanten sa nyss på nyheterna? Hon ba;
- Ja nuuu är det verkligen vår i luften!
Men driver hon?! Vilken planet bor hon på :S

Nej, vila vare!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Fuuusk med helg redan nu:P Men jag är ledig på måndag, så jag ska inte klaga;)



Säg till när du kan ta en promme, så går vi ut i detta förbaskade snörusk! haha:)



pusss

2012-02-16 @ 20:41:02
URL: http://hanniebanani.blogg.se/
Postat av: Verre

Kanske från planeten zgog? ;) hehe

2012-02-16 @ 23:03:12
Postat av: Natta

Ja inte tusan är hon härifrån den tanten iallafall som påstod att det är vår i luften ;)

Hanna det är ju så himla tråkigt att gå när det är sånt här väder, ville ju ta en prommis efter jobbet idag men det snöade ju som 17 :/

Vi får ta det en dag då det är bättre väderförhållanden ;)



Pussar och kramar på Er

2012-02-17 @ 00:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0