Frukost framför tv:n

Sitter i soffan och ser på tv samtidigt som jag käkar frukost, riktigt lugnt och skönt. Som det ska vara en söndags morgon :)
Köpte jordgubbar för 10 kronor på ICA idag igen, hackade ner dom och en banan i min fil med müsli. Det blev grymt gott! 2 äggmackor och te slank också ner utan problem ;)
På tv sänder dom nyheterna och sen är det ju Nyhetsmorgon i vanlig ordning. Har fått dragit ner persiennerna i vardagsrummet för annars ser jag inte tv:n på grund av all sol. Undrar om man möjligtvis kan få lite färg i ansiktet om man sitter ute nu? Hade dock velat sitta i en sovsäck då och det har jag ingen :)

Ikväll blir det träning, har bokat spinnyoga igen ;)
Ha ha ha! Det är ganska kul med yoga trots allt, jag får skratta massor iallafall.

Hade tänkt att tvätta, men glömde köpa sköljmedel då vi var på ICA och det vill jag gärna ha.
Brukar köpa Softlans sköljmedel med doft av....va 17 doftar den?! Är det vanilj?! Eller är det orkidé?! Aja, den är iallafall gul :)
Jag mins när vi var små och jag var hemma hos Pia, dom hade jämt det medlet och jag mins hur himla gott det luktade. Sen dess vill jag alltid ha det :)
Fin story va? Ha ha ha!

Dax att dammsuga!


Kommentarer
Postat av: Verre

Jag måste också ha sköljmedel, annars blir kläderna hårda o äckliga :)

Oooo softlan, pappa hade chinese blossom eller asia blosson o guuud vad gott de luktade :) hehe

2012-02-26 @ 13:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0