Fisk

Har precis sett klart på programmet Skavlan, har ni sett det? Det är ganska roligt ju :)
Kanske inget jag fäller tårar över om jag missar, men finns det möjlighet att se det ser jag nog det gärna.
Annars följer jag inga program alls faktiskt...2 1/2 man är ett program jag verkligen gillar, men även där gråter jag inte om jag missar det.
Jag ser inte så mycket på tv, klockans alla timmar räcker inte till ;)

Vi har precis ätit rödspätta, med mos, remuladsås och stekt sparris. Vet ni hur gott det va!! Jag ville aldrig sluta äta....fast det vill jag ju aldrig ;)
Min kära man vill göra pannkakor, men helt ärligt tror jag inte att jag orkar några? Kanske lider jag inte av mask iallafall som vi alla länge har trott ;)

Nu börjar en film, filmen heter enligt den visaste personen i världen "The forgotten", jag sitter och funderar på om jag sett den tidigare? Hmmm.....vet inte, måste se vidare.

Ciaoo på Er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0