Tv

Tittar på tv....JA jag vet att det är lördagkväll och jag sitter eller ligger och kollar på "Kvällen är din".
Fick en liten tår i ögat mellan varven, men nu har jag skärpt till mig ;)

Har haft ont i magen idag IGEN! Helt ärligt den här problematiken med min mage börjar göra mig less :(
Har inte ätit nåt sen kvart över 12 så nu börjar jag bli lite hungrig, frågan är bara OM jag vågar äta nåt?! Och VAD i såfall?
Måste börja fundera på det...

Helt ärligt, idag när jag kom hem från Stockholm höll jag på att få en chock! I Stockholm var det snökaos och här i Västerås var det 10 grader PLUS!! Jisses vilken skillnad! Här i Västerås är det då vår iallafall ;)

Imorgon är det PÅSK, Syrianskpåsk alltså. Då ska vi fira massor! Jag ska äta som bara den :D
Imorgon är vi även bjudna på dop!! Det kommer att bli kanon :D
Jag skäms dock en massa...har inte träffat den lille ÄN!! Det blir första gången nu på dopet, hur hemsk får man va :(
Hoppas att den lille pojken och hans föräldrar kan finna en väg till å förlåts oss? Hi hi hi!

Nu ut med Guss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0