Promenerar

Har ni skrattat klart än? Jag menar angående mitt förra inlägg, har ni kunnat ta Er samman? Bra :)

Är ute med Guss, det är riktigt skönt ute. Skulle kunna gå hur långt som helst, men jag är helt slut i benen.
Har ju varit på spinning även ikväll, skönt.
Tvättade mina träningskläder igår och idag då jag tog på mig dom igen var det som att ta på sig helt nya kläder. Dom var så himla mjuka ock sköna, dessutom luktade dom otroligt gott ;)

Imorgon är jag ledig och så även på fredag. Tänkte ta en träningsrunda på gymmet imorgon förmiddag. Vill ha träningen undanröjd så jag slipper tänka mer på den resten av veckan. Annars ska jag tusan i mig bara ta det lugnt. Hoppas på en sovmorgon imorgonbitti ;)

Nu ska jag och Guss gå vidare en stund. Jag hör av mig lite senare innan läggdax med ytterligare ett skämt, det här ät kul!

Jo, är det fler än jag som FORTFARANDE efter alla dessa år klivet på K-brunnarna? Ha ha ha! K stod väl för kärlek? Mina brunnar gjorde det iallafall då och gör det än <3
A-brunnarna vejer jag undan så snart jag ser en ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0