Långfredag

Jaha då var det fredag, men inte vilken fredag som helst utan det är låååååååångfredag!
Idag händer inte mycket, ska iväg och plocka upp Emil och sen åker vi nog till Skultuna en sväng. Ska kolla om Jasse också vill följa med :)
Jag är ledig idag, men det kanske ni förstod ;)

Igår jobbade ju jag kväll, slutade lite efter 8 då jag satt kvar en stund och drack the åt en...eller flera var det nog (?!) kokosbollar. Jösses så gott det var :D
Kvällen flöt på och jag jobbade verkligen från det att jag kom till det att jag gick hem, kvällen gick snabbt om jag säger så.
Jobbar även imorgon, men sen är jag ledig fram till tisdag.

Nu ska jag klä mig, upp och iväg :)

Glad Påsk till Er alla <3

Titta vad som hängde på min skåpdörr på jobbet när jag gick hem :D
3 st chipspåsar!! Tack söta Marre!!

Puss på Er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0