Kääääk!

Jaha, hemkommen från träningen.
Svettades som alltid, underbart!
For förbi ICA, träffade en gammal vän.
Pratade ooootroligt länge, vi hade mycket att ta igen han och jag
så det fick ta den tid det tog trots att magen min kurrade allt högre ;)
Nu är jag som sagt hemma, vet inte vad jag ska peta i mig?
Mat eller mackor?
Hmmm....kanske båda ;)

Idag va bland dom bättre dagarna på jobbet jag haft!
Assade på ett knä sista timmen och det var sååå jädra kul!!
Ha ha ha, gjorde ett litet "mistake" men det gick bra :cool:
Alla andra tyckte också att det var lite roligt så det kan jag
väl bjuda på.

Vad mer....?
Hmmm....
NEJ! Jag kan inte tänka just nu måste käka!

Vi hörs sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0