Grått

*GÄSP* Ja, gråare än så här kan det väl knappast bli! Eller? Kan det säkert :)
Ute med Guss, behövligt för oss båda. Hans behov tvingade upp mig och det var tur annars hade jag väl sovit tills jag missat jobbet vid 12?!
Nä kanske inte hade blitt så illa, men när vädret ser ut så här vill man ju bara ligga kvar under täcket ;)
Inge skönt alls ute....

Hmmm, undrar hur kvällen blir på jobbet? Jobbar den sena kvällsturen så mycket kan hända :)

Attans!!!!! Hanna kommer du ihåg att jag sa till dig igår att jag måste köpa bröd?! Åh, jag glömde det :(
Nu MÅSTE jag till ICA!

Hörs sen.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha klant då;P Eh, nej vi skyller på brödet istället:D Ha en bra dag! Pusss

2012-04-10 @ 09:31:09
URL: http://hanniebanani.blogg.se/
Postat av: Verre

Första dagen som bussåkare o jag valde klänning, vette fasen hur jag tänkte :/ kallt som tusan!

Är lika trött som du idag, blir nog o däcka i soffan när jag kommer hem haha :)

Ha en bra dag fina!! :) puss

2012-04-10 @ 09:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0