Björn

Jag är hungrig som en björn!! Men jag tror att Gaston såg u-båtar så hans behov fick gå före ;)
Vi är ute och går en slinga, men sen ska jag få äta :D

Igår promenerade vi till Emil och lämnade filmerna, sen gick vi vidare till city och då såg jag jag nya SF. Va fin den är! Och Jösses va jag blev sugen att gå på bio och käka popcorn :D
Dom har lyckats med sitt uppdrag att locka till sig fler besökare tror jag.

Efter promenaden igår kväll for vi till Hammarby och käkade frukt. Snackade fram till efter 12 inatt och efter det for vi hem och sov.
Kricke är här och det är alltid kul, kanske hinner man säga hej för andra gången innan hon far hem :)

Syns sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0