21:00

Klockan är 9 på kvällen och än är det lite ljust ute, underbart :)
Är ute med Guss, han har fått mat och insulin så det är bara långpromenaden kvar.
Har som sagt varit hemma hos mamma och pappa, där åt jag och tvättade 4 st maskiner med tvätt. Fanns inga tvättider alls här hemma...
Men nu är det gjort :)

Imorgon är det fredag, fredag den 13! Hoppas på en lugn och fin fredag, ingen dramatik och liknande vill jag ha inte ;)
Imorgon har vi utbildningsdag på jobbet, jag ska släcka bränder hela dagen. Ha ha ha, alltså vi ska ha brandutbildning. Det var närmare 6 år sedan jag hade denna övning sist så det är mer än på tiden att jag har det.
Efter jobbet blir det ju maskerad :D
Kul! Men jag känner mig tyvärr inte 100 % bekväm i dressen :S
Den satt bättre på dig Hanna...
Annars känner jag att jag lätt skulle kunna vara en prickigkorvmacka imorgon och utan problem vinna tävlingen "mest lik" och det är inte kul....eller jo, lite kul är det allt.

Nu ska jag promenera vidare, är sugen på glass...


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad tråkigt att den inte känns bra.. =/ men funkar det inte om du bara tar den röda "kappan" och nån korg då? och sen andra kläder till? Hoppas du hittar på något iaf:)



PUSS<3

2012-04-12 @ 22:23:10
URL: http://hanniebanani.blogg.se/
Postat av: Verre

Men vännen då! Haha

Du är fint i allt!

Hertiginnan av Gagnef ser ut som en vitlökssalami, inte sååå roligt när folk ryggar sig undan på bussfan haha ;)

Puss! <3

2012-04-12 @ 23:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0