Tänd ett ljus

Brrrrr!! Men jösses va kallt det är :(
Till och med skinnet mitt känns kallt, spelar liksom ingen roll hur mycket jag än klär mig så fryser jag. Tror ni att jag håller på att bli sjuk? Eller är ni fler där ute som tycker att det är kyligt? P-L du räknas tyvärr inte då du är en riktig fryslort och kan frysa mitt i sommarn ;)
Nu myser vi i soffan med en massa tända ljus, Guss håller fötterna mina varma. Skööönt.

Ska väl snart hoppa i säng, tänkte bara slänga i mig nåt....orkar dock inte tillaga nåt stort så det får bli en burk med majs :)
Idag på jobbet så hade jag sushi i matlåda, blev över från igår.
Ärligt, OM jag kunde så skulle jag LÄTT äta sushi varje dag! Men nu ser ju verkligheten tyvärr annorlunda ut...

Hallå?! Det är 1:a advent i helgen! Det är ju heeeelt galet. Redan liksom. Tiden bara rusar iväg, men jag ser fram emot nästa år. Då ska jag skaffa mig nya nyårslöften ;)

Nej, hopp i säng. Ska bli skönt.
Ciaoo

2011-11-22 @ 22:19:55 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0