Morgonstund

Hej hallå i stugorna! Är ni lika pigga och glada som jag :D HOPPAS!! Har varit uppe ett tag nu, givit hunden mat och medicin samt promenerat honom. Har även hunnit med en låååååång dusch där jag också avverkade ett och ett annat onödigt ting från min kropp ;) Hahahahahaha! Jag är knäpp! Men jag skäms inte för det. Nu står faktiskt frukosten på bordet, trevligt att bli serverad ibland. På nåt konstigt vis smakar det godare då :) Annars då? Vad händer idag? Nån som ska göra nå funny? Vet att bästa Hanna ska ha kalas idag och det är många som ska dit, hoppas att Ni får en rolig kväll Hanna. Hälsa från mig. Jo, igår så gick äntligen bilen min igenom. Bra! Måste berätta en sak till. När jag var på väg till min bil efter jobbet så går jag och messar så jag ser inte bilen som kommer backandes. Helt plöstligt hör jag bara en smäll bredvid mig och ser hur någon har backat in i en parkerad bil. "Pensionär" tänker jag och går förbi och kikar in i bilen för att få mina tankar bekräftade, men till min stora förfåning sitter INGEN i bilen?!?! Va?! Då ser jag hur 2 tjejer kommer gåendes och ser helt chockade ut, tydligen har dom missat att lägga i både växeln eller bromsen....onödigt, men sant. Tanken slog mig sen att jag kunde ha blivit påbackad! Ska aldrig mer gå och kolla ner medans jag går ikring bland en massa trafik, mupp' Nu käk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0