Jaha

Då är klockan snart 9 och jag ligger i sängen och drar mig, så himla skönt äre!
Somnade ganska tidigt igår, men det vare värt ;)
Idag har jag en massa som ska göras, bör väl gå upp och börja uträtta alla måsten och hoppas att en del utav dom går i lås.
Igår for jag och Jasse på skivstångspinn 90 minuter, har faktiskt inte så ont i dag som jag trott....tog jag inte i tillräckligt igår kanske?!
Hur som så var det ett bra pass, träffade Emma och det är alltid lika kul. Dock Emma måste jag erkänna att Du har alllllldelles för mycket vikter på din stång, jag dog med mina gröna jag ;)
Innan träningen var jag på Apoteket på Hälla....OM jag berättar det här får ni lova mig att inte bli arga på mig?! Lova?! Bra! Jo, jag stog i kö till recepten på Apoteket en ganska bra stund, hann plocka på mig lite schampo och balsam som jag ville ha. Jaha till slut var det min tur, kommer fram till disken och det visar sig att receptet bara hade 1 uttag och det hade jag ju redan tagit ut. Jag blev så arg på veterinären som bara skrivit ut 100 st sprutor till nån med livslång sjukdom så jag stormade ut därifrån, nu skulle dom minsann få höra. Sätter mig i bilen och börjar ringa dit. Medan jag sitter i telefonkö ( vilket jag alltid gör ) och kör mot kliniken så ser jag att jag har TAGIT hårprodukterna med mig UTAN att betala!! Aaaaaaah! Åkte dock tillbaka senare med ett nytt recept + att jag då betalde för varorna :)
Men innan dess for en massa tankar genom mitt huvud, bland annat att jag kanske fastnat på nån övervakningskamera eller liknande :S
Var lite nervös där ett tag....
Efter passet for jag till Skultuna, åt lite mat och tog med mig en och en annan julsak med mig hem. Orkar inte pynta....men mamma tvinga mig ;)
Tack för det mammsen :)
Efter maten hackade pappa granatäpple till oss, så gott är det!
Sen for jag hem, mätt och belåten.

Nej NU måste jag upp! Hej hopp


Kommentarer
Postat av: Emma

Lilla vännen! Nu är det ju så att är man så stark som jag så måsta man ha de! HAHAHAHAH!

Men nästa gång hoppas jag du tar mer på din! Din var lite klen!

2011-11-26 @ 11:08:50
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0