What to do ?

Är det fler än jag som inte känner för att se på ESC ?!
Känner för att se eller göra nå annat, men VAD ?
Äh, det får nog bli så att jag ser det trots allt....vad ska man
annars diskutera på jobbet på måndag annars ;)

Oj, har glömt att visa vad Mr F fick av míg i födelsedagspresent.

 
Spännade ;)

 
Alltid lika kul att driva med andra om deras ålder, dock inte lika kul när det kommer
till en själv ...

 
Tjooohooo !! Mr F ska få se sin STORA idol :D

Köpte även ett hjärta till honom ( dock vet jag att han vet att det var till mig själv :P ).

 
Hänger fint i hallen på tavlan

Nej, det blir nog allt till att slå på tv:n och se på "Musikfestivalen"
trots allt.
Ska bara springa förbi Albert's och köpa mig en pizza :D

Hej hopp !


Kommentarer
Postat av: Veronica

du är snäll du!! :)



Komiskt att du köpte ett hjärta med, jag köpte också ett hjärta igår, på mitt står det LIVE, LOVE LAUGH.. :) haha



PUSS!!

2011-05-15 @ 11:44:20
Postat av: Natta

Visst är jag snäll :D

Det är Du med <3



Gjorde Du ?! Hahahahaha !! Jag vill ha fler ;)

Pussis

2011-05-15 @ 16:54:11
URL: http://nattanami.blogg.se/
Postat av: Veronica

Du jag känner mig inte snäll, känner mig sm en bitter fi**a... berättar varför sen..



ja jag med, vill fynda på loppis, kan vi inte åka på det när jag kommer ner den 3e juni? :) fynda massor.. :)

PUSS!!

2011-05-15 @ 18:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0