vaken !

God morgon :)
Då har även jag vaknat till liv.
Ja, nu tänker Ni säkert Meeen Herrejössös har hon sovit fram tills nu och
då kan jag säga Er att det har jag.
Men då gick jag och la mig 8 imorse också, har nämligen jobbat natt.
Igår jobbade jag både dag OCH natt då det fattades personal, hade
jätte trevligt.
Just nu känner jag mig bara lite seg, men framför allt hungrig !!
Hahahahahaha :D

Har ju varit borta i ett par dar, men det har som
vanligt varit heeeeeelt ofrivilligt.
Mr F har med andra ord haft datan....

Guuuuh, vilket åskväder det var inatt !!
Small och dundra som in i bomben.
Hunden hade tydligen inte sovit en blund här hemma då han istället hade
legat vaken och vaktat Mr F ;)
En sådan Sötnos Vi har !

Som sagt måste stilla hungern och sedan gå med Guss.
Ikväll blir det träning, men vet inte vad än...

*KUUUUURR*
Oopps, dax att gå :)
Hej då


Kommentarer
Postat av: Veronica

ja mata masken.. :) hahah



Beställde en långklänning, leopard.. ;) haha tror den passar puman i mig.. hehe



pUSS!

2011-05-12 @ 12:48:28
Postat av: Natta

Hahahahahahaha XD



Du är bäst <3

2011-05-12 @ 16:51:01
URL: http://nattanami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0