TJOOHOO !! Aj som 17 !!

Skulle vilja skrika ( lite lätt ) av glädje, men magen min sätter P
för det.
Är iallafall jätte glad och nöjd och visst kan jag dra lite på
smilebandet för mig själv mellan kramperna i magen.
Har som sagt inte ätit ett smack idag, men tills slut var man ju
tvungen att äta....då började det igen :(
Så nu sitter jag här och har haft ont i magen i nästan 6 timmar.
Kan det inte bara sluta ?!
Mr F skulle bjuda mig på restaurang, men shi fick Vi.
Tråk....
Är trots magen iallafall OTROLIGT nöjd med min dag och
hoppas nu på att jag inte misstolkat nåt ;)

AJ !!

Måste hoppa ner i ett varmt bad, lindrar ju för stunden
om inte annat.

AJ !!

Bye...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0