Snart kväller

Urrv, nu mår jag illa :S
Har precis tryckt i mig ett helt packe jordgubbar, då var det
gott, men nu känns det som dom är på väg upp igen.
Måste tänka på nåt annat...

JA !! Äntligen är jag ledig i 2 dar !!
Hahahahaha, nog för att jag nyss var ledig men det finns INGET
som slår en ledig dag från jobbet ;)
Eller joooo, kanske lite godis skulle kunna göra susen ?
Skulle vilja orka ta mig till MAXI just nu.
*suck*

Hmmm, vad har hänt idag då ?
Ja, just det !
Idag hade Vi HLR på jobbet och jag fick återigen mitt kompetenskort
på att jag kan rädda liv, CATCHING :cool:
Så nu kan jag pumpa på igen.
Vad mer, hmmm....
Ja, just det !
La mitt önske-sommarschema och för Er som inte vet om det så ska
jag jobba natt heeeeela sommaren, CATCHING :cool:
Ska bli dunder kul !
Tänk att vara uppe på natten då alla andra sover, läskigt va ?
På tal om läskigt och jobb, tänk vad mycket man har varit med
om då det kommer till ens yrke.
Den ena storyn är mer gripande än den andra och den tredje är
häftigare än den fjärde.
Måste erkänna att jag är mycket nöjd över allt jag får ta del av
dagligen i mitt arbete, trivs som fisken i vattnet :)
Men trots det kan man ju bli glad över en ledig dag.
JIPPIE !!

Om jag skulle ta och klä mig varmt och sedan ta Guss på
en sväng om...brrrr kallt.
Men jag antar att det är ett måste, annars kommer jag att
få hänga bland dessa HELA sommaren ;)

 
Jag kan se vassen skymta som en hägring i min ögonvrå....IIIIIIHHHH !!

Hejpa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0