nu funkar det !

JIPPIE !! Nu funkar min blogg igen :)
Är det ingen annan där ute som har haft bekymmer ?
Nå väl, nu är den som sagt igång igen.

Igår var jag ledig och det var ju huuuur underbart som helst.
Äntligen lös solen även på MIN lediga dag, hehehehe.
Idag däremot jobbar jag kväll och innan dess ska jag nog
hinna med ett spinningpass.
Igår var jag på lunchpasset med Reza och resten av gänget.
Va gjorde jag mer igår....hmmm...
Jo, jag var på stan med Jasse och Sorken.
Dem 2 prövade klänningar som dem har tänkt att ha på sig på bröllopet.
Sorken hittade väl 1 eller 2, men Jasse hade det kämpigt.
Usch, så mycket fint fanns det inte för den lille.
Vi får se hur Vi gör....
En sak är dock säker och det är att det var såååååå skönt att
slippa den där beslutsångesten över vilken klänning
man ska välja då min klänning iallafall är klar ;)
Mjooo, jag vet att jag är lite skadeglad.

Gussi vankar fram och tillbaka här framför mig.
Ska ta han på en tur till ICA, tänkte köpa nå gott innan Mr F
vaknar som Vi kan käka till frulle.

Njut av vädret nu så hörs Vi sen.
Adios !


Kommentarer
Postat av: Hanna

WOOP! imorgon ses vi på träningen!! YEY! :D puss!

2011-05-10 @ 23:20:06
URL: http://hanniebanani.blogg.se/
Postat av: Natta

:D

2011-05-12 @ 16:51:37
URL: http://nattanami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0