natti natti

Hemma ensam ikväll då min Snygga sover borta.
Är sååååå avundsjuk på honom, vill ju
också ha kul ;)
Ha't så kul i helgen !!
Ja, jag har det ju heller inte så dåligt.
Jag har ju trots allt världens näst bästa
sällskap här hemma, min GUSS <3

Är hemkommen från en kväll på jobbet och en kvällstur
hos mamma och pappa, fick med mig en vattenmelon hem.
Tack pappa :D

Nu ska jag se på RIO som jag har laddat hem....ssssccchhhh.
Ska bli underbart att få gå och lägga sig i sängen kan jag lova.

Puss och god natt.

       
Det här är min och Mr F's låt.
Jag antar att det finns fler där ute som har en "egen" låt tillsammans med nån?
Det behöver ju inte vara med din sambo det kan ju lika gärna
vara din och din mammas låt eller kanske din och din bästa väns låt.
Tänk på det en stund och njut av min och Mr F's låt ;)

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0