Massa massa saker

Aloha.
Oooooh, vart ska jag börja någonstans ?!
Har ju hänt en HEL del sen sist.
Kan väl börja med att säga att jag fick jobbet som jag sökte
här om dagen !!
Så den 1 septemeber börjar jag att jobba på Centralopertion :D
Ska bli så himla skoj och ortoligt intressent, är redan lite nervös...
Hahahahaha.
Det kommer nog att gå bra.

Hmmm, vad mer...
 
I fredags var jag på Klinikfest på Statshotellet.
Hur kul som helst var det, måste dock erkänna att jag börjar
känna mig något gammal då jag ville hem efter att
maten blivit serverad....
I know jag är en pensionär.
Hahahaha, alla ville vidare efter Klinikferren men jag ville bara hem.
Dem ba; - Natta komigen nu, tänk på att det här kanske är sista
gången Du hitter på nåt för sen är Du gift och då går det ju inget.

Jag ba; - Fyyyyyyyyyyyyy tusan va skönt det ska bli att gifta sig !!

På tal om gifta sig, Vi träffade prästen som ska viga Oss i fredags.
Han är så gullig och snäll, känns så skönt med en så lugn person vid vår
sida då Vi själva kan tänkas komma att vara något nervösa när
det väl är dax ;)
Vi valde ut några låtar och gick igenom cermonin lite kortfattat, Vi ska
ju träffas fler gånger och öva lite osv.
Känns helt okey med allt än så länge :)

Igår var Vi på bröllopsfest :D
Johan och Marcela gifte sig så Vi var där i Stockholm
och firade dem.
Hade jätte trevligt, mådde dock lite illa efter all chips jag åt under kvällen.
Men annars var allt annat toppen.
Frågade Marre hur det känns att vara en gift kvinna och hon svarade
att det kändes overkligt, jo tack jag kan tänka mig det ;)
TACK VÄNNER FÖR EN FIN KVÄLL !!

Jag har säkert glömt en massa, men det dyker väl upp och då lovar jag att
återkomma.
Nu ska jag nog ta och ringa Telia...jag vet, strul på en gång.
*SUCK*

Ciaoo så länge


Kommentarer
Postat av: Veronica

Grattis stumpan!! :) varför sa du inte i telefon att du fått jobbet?? :)



Du och Mr F kommer få det underbart när ni e gifta det vet jag.. :) <3

Älskar dig!! PUSS!!

2011-05-29 @ 14:04:53
Postat av: Natta

Tack Verre, Du är bäst <3

2011-05-29 @ 21:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0