Grattis pappsen !!

GRATTIS kära Pappsen på din dag :D
Hipp hipp hurra hurra huuuurraaaaaa !!
Tänk va glad han blev då han fick en cykel av Oss alla
barnen, han blev så glad att han hade smått panik över hur han
skulle bära sig åt för att bli av med Oss så han kunde få
gå ut och cykla ;)
Hahahahaha.
Han och mamma tog en runda så snart Vi lämnat trappen, kul för
dem båda nu som kan cykla ihop.
Passade även på att käka lite tårta medan jag var där, det var ju
längesen sist man fick smaska tårta.


Visst är han tuff vår pappa !!

OJ !! Tänk va klockan redan är massor :S
Ska jobba kväll imorgon så jag har ju inte brådis i säng, men iallafall.
Dagen har gått undan.

Idag blev mitt nattschema klart, ser ganska bra ut måste jag erkänna.
Ska bli kul att jobba natt hela sommar och lite spännade också för den delen ;)
Ska spöka på nätterna med mina kollegor, hehehehe.

Nu plaskar det fritt i badkaret, måste gå och se efter vad som händer där inne.
Låter som om någon försöker att lära sig att dyka :S

Snart blir det film med min Simskolelärare.
Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0