Dagen efter brasan tror jag ?

Tjoohoo !!
Hur mår alla idag då :)
Bara fint eller ?
Någon som mår som den förtjänar ?
Ja jag gör då iallafall det, som en prinsessa ;)
Hahahahahaha !!
Hade jätte kul borta i Fagersta igår, dock mådde jag lite dåligt
på vägen hem då jag hade lyckats proppa
i mig 6 stycken muffins och nästan en hel chipspåse själv....urrw !
Men det lider jag ju inte utav idag :D
En fråga till, var det inte igår man skulle tända på brasan ?
Om svaret är JA, varför står då Önsta Grytas brasa kvar ?!
Hmmmm....skumt det där...

Nu på morgonen har jag hunnit rasta hunden och tvättat 4 maskiner, vill
då bara påpeka att det återstår ytterligare 3 maskiner...kul.
Mr F sov borta inatt, så jag hade hela sängen för mig själv.
När jag slog upp ögonen imorse var jag tvungen att tänka till lite då jag
inte kände igen mig från det hållet jag vaknade ifrån.
Skumt det där också...

Iallafall blir det nu frulle och Scrubs, sen
ska jag nog moppa lite :)


Det tomma hörnet har fått lite sällskap ;)

 
Fin va ??!!

 
Jösses va jag är nöjd med alla dessa fynd !


Jag ääääälskar symaskinen, den är så fin OCH så funkar den också !
( Men jag kommer INTE att använda den....vet ej hur man syr ;) )

Det absolut fiffigaste med denna är att man kan fälla ner maskinen OCH
fälla upp en liten extra hylla på sidan så blir det ett lite mindre bord av det hela.
Sen tycker jag alltid att det är bra med lite lådor och jox så
man kan stoppa ner lite skräp i dom ;)

Nej, på med tevatten och fram med mackorna.
Vi hörs sen, okey ?
Bra !


Kommentarer
Postat av: Verre

Skit snyggt bord.. :) Jag vill också ha ett.. :) som skrivbord, det vore nåt för mig om pluggar såååå hårt.. (NT!) haha

PUSS!!

2011-05-01 @ 18:38:20
Postat av: Natta

Visst är det fint :D

Jag älskar det !! Och Dig <3



Puss

2011-05-01 @ 23:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0