Då var den väck !

Jaaaaa....vad ska man säga mer än Mupp ?
En fråga, ja jag vet att jag har en massa frågor men jag måste
få fråga nån :)
Jo, är det så att kvinnor är mer tjurigare än män ?
Jag bara undrar då jag kan tycka att män är mer tillmötesgående än
kvinnor....skumt det där ?!

Nu har jag sagt upp vår hemtelefon, bra Natta.
Jag var sååååååå nära på att bli i lurad ännu en grej med
uppsägningstid på, men jag slog till mig själv på kinden
så jag hann kvickna till innan det var för sent ;)
Jaha se där, satt bara i telefonkö i 29 minuter och det är ju inte så
farligt ?
Nej, bort med telefonen !!

Idag blir det ett kvällspass på jobbet, men innan dess
ska jag väl hinna med en lunchpass på Friskis :)

Nu ska jag dricka min kopp te och se på Scrubs.

Ha en fin dag.

 
Gussi ligger och vaktar sitt ben, han tittar upp då och då
för att se om nån ska komma och ta't ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0