blä för natten som var

BLÄÄÄÄÄ!!
Finns det nå äckligare än sniglar ??!!
Alltså då menar jag inte dem där små "rara" sniglarna, utan
jag menar dem där STORA SVARTA sniglarna :S
Alltså dem är så äckliga att man vill spy.
Jag vågar inte ens titta ner på backen där jag går i skogen då dem är
ÖVERALLT.
Utan det jag gör är att hoppas på är att om jag inte
ser dem finns dem inte ;)
Men idag veta jag att dem fanns då jag såg en liten pojke
som sprang från snigel till snigel och stampa ihjäl dem och det
är då 17 i mig värre med en massa "slemmigtmos" överallt än en
krälandes snigel !!
USCH !! Nu byter vi samntalsämne.

Jag har inte sovit en blund inatt, inte EN blund.
Har haft så otroligt ont i min mage :(
Tror klockan var närmare 12 då jag la mig på soffan, men det
gick fortfarande inte.
Vid en halv 3 inatt la jag mig i ett varmt bad och det hjälpte !
Tills jag kom upp och la mig i soffan igen....
Eller la mig och la mig, det var mycket skönare att sitta upp så
jag bullade upp med kuddar bakom ryggen och där satt jag
hela natten till klockan 7 då klockan ringde.
Så nu ska jag klä mig och gå till skolan.
Har inte ätit nåt nu på morgonen så min mage kurrar till 100.
Ja, Du kan tänka dig Verre hur mycket masken skriker nu ;)

Dax att ta bussen.

Släng en liten extra tanke på mig idag <3


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas du mår bättre i magen vännen! Vi tränade steeenhårt för dig med:) Hoppas du mår bättre imorgon så vi får ses:D PUSS&KRAM!!!

2011-05-19 @ 20:44:18
URL: http://hanniebanani.blogg.se/
Postat av: Veronica

stackars masken.. :)

Du måste juh ta hand omm honom så han trivs.. :) haha

Stor kram vännen!!

2011-05-19 @ 21:17:20
Postat av: Natta

JA !! Jag hoppas att Vi syns imorgon Hanna. Bra kämpat idag :)



Verre Du är knas :D

Han trivs fööööör bra den där maskskrälle, det är därför han nu protesterar då jag vill att han ska flytta ut ;)



Puss och kram på Er

2011-05-19 @ 21:47:26
Postat av: Veronica

hahah :)



tycker du ska gå till doktorn om du har sådär ont i magen! det är inte bra att vara utan mat för länge!! Gör det natti så vi också kan slappna av.. blir juh orolig!! PUSS!!

2011-05-20 @ 10:43:09
Postat av: Natta

Verre....jag har gjort ALLT och dem hittar nada :(

Vilket ioförsig är väldigt bra, men samtidigt undrar man ju vad det så kan vara ?! Jag är inte ens laktosintolerant !! Dem säger att det är stress....strassa mindre är ett hett tips tydligen.

Tack för att Ni bryr Er om mig iallafall <3

2011-05-20 @ 23:34:00
Postat av: Veronica

låter som du behöver en släng av Verres mat, a la king. så att säga.. ;) hehe



Sköt om dig!! PUSS!!!

2011-05-21 @ 00:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0