Är det sant ? I maj ?!

WHHHHAAAT !!??
Just nu sitter jag och äter frukost och ser till min stora förvåning
att det SNÖAR !!
Va 17 nu då ??
Det är ju majmånad, då ska det väl inte snöa....eller ?
Vart är denna värld på väg ?
Skumt det där....

Jaha nåt annat som är lite skumt är det där med bin Ladin, tänk att
killen är död....kan knappt fatta då det är ganska stort för mig.
Alltså HAN är inte stor för mig, utan händelsen är stor.
Får väl bara hoppas på att det är han då och ingen annan...


USCH !!
Ska sätta på mig vinterjackan och gå en sväng med hunden.
Inte kan jag ha den till jobbet va ?
Neeeeh, få ta vårjackan :S

Jo, det där med ormar, om det är så att dem kommit fram eller ej
så kan jag bara meddela att det har dem.
Har redan kommit in folk till akuten med höggormsbett, aj.

Nu ut, sen jobb.

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0