Why ??!! Whhhhyyyyyy ??!!

Jag må vara otroligt dramatisk, men so be it !!
HUR ? HUR KUNDE JAG ?
Var hade jag mina ögon den dan ?
Jag måste ha varit helt uppslukad av allt runt omkring mig ?
Ja, så måste det ha varit....
MEN NU I MIN LILLA LÅDA SKA JAG FIXA DETTA !!
Måste ner på stan innan jobbet och avboka den, sen
jäklar får det vara nog på det här fjantandet :D

Jag jobbar hela helgen, känns som det
var evigheter sen jag var på jobbet sist.
Men om jag känner mig själv rätt ( vilket jag inte vet om jag gör )
så tar det bara nån minut eller till och med sekund så är jag
varm i kläderna igen ;)

Hej hopp


Kommentarer
Postat av: Jag

Vad har hänt ?

2011-03-04 @ 18:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0