Panik

Tjäääänare :)
Nu sitter jag här på jobbet och har rast, tack Havva för
maten den var jätte gooood.
Snart slutar jag, TJOOHOO då drar jag till The Big City liksom.
Ska bli super kul...men jag sak erkänna att jag inte sovit en blund
inatt då jag legat och tänk en massa.
Jag MÅSTE hitta en klänning nu !!
Som Ni förstår var jag ganska trött imorse och det resulterade i
en incident på bussen.
JAG SOMNADE !!
FATTAR NI !?
Jag vaknade då jag var på stan igen, jag hade
alltså missat att hoppa av vid Sjukhuset och åker tillbaka
mot Gryta IGEN :S
AAAAAAAAAAAAHHH !!
Pling, pling, pling, PLIIIIING !!
Aha, bara att springa mot jobbet då...men jag hann ;)
Men FY va jag mådde dåligt i halsen och bröstet
efter den morgonrundan.
Kan väl säga så här, jag var inte trött efter
det iallafall och inte heller nu ;)


MMMMMMMAAAAAHH !!

Näääh, nu ska jag lägga mig en stund i soffan och vila mina
små ögon som jag hört är ganska stora...

Vi hörs sen då :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0