No more stress

Min Facebook är KNÄPP :S
Jag går in här istället ;)
Jaha, så what's new...jo, en MASSA !!
Är dock för trött för att ta hela fadderrullan nu, så Vi
kan väl göra det en annan dag ?
Schysst !!

Idag har jag jobbat, sen har jag även haft utbildning
till klockan halv 5.
Fick 2 hemuppgifter som ska vara klara till nästa vecka, HUR
ska jag hinna ?
Borde börja nu, men pallar inte ens det.
OH MY !!
Jag är så laaaaaaat !!

Imorgon drar jag eventuellt till Stockholm...eller kanske på
lördag ?!
Men HELST imorgon :D
Eller helst redan IGÅR om jag säger så !!
Hahahaha !!

Vet Ni en sak till, inte ?
Jo, så här är det va att NU orkar jag inge mer.
Jag kommer att ta ALLT som det kommer, jag kommer
inte lägga mig ner och dö men jag kommer
heller inte stressa sönder mig.
För är det något som inte passar mig så är det en
massa stress som bara får mig och min mage
att må dåligt.
Så nu säger jag här med upp mitt "Stressabonemang", YES I DO !
Ska nog börja med en avkopplande tupplur i mammas och pappas
sköna soffa ;)


Skalman är LÄTT min Idol !

Vi hörs sen då :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0