mat

Mr F är ute med hunden och jag är nyligen hemkommen från kalaset :)
Trevligt värre vare.
Tack Emil och Sorken för allt gott, synd att jag inte orkade
äta mer än vad jag gjorde ;)
Fast det kanske var tur ?!

Hahahahahaha !!
Vet Ni va kul Vi hade hemma hos E&S, Emil fick ju ett
spel av Oss som heter Kinect och är till Xbox.
Jag doooooooooooog av garrv !!


Man skuttar omkring och gör en massa roliga rörelser.
Synd att jag inte tog några bilder....NÄSTA GÅNG !!


Vi åkte skidor, spelade fotboll, flög segelflyg, hoppade häck
och en massa annat kul :D
Åååååh, jag vill också ha det spelet !!

Vet Ni hur illa jag mådde inatt ?
Jag höll på att spy flera gånger, men jag får skylla mig själv ;)
Anledningen till mitt illamående beror på den där
gröna sparkcykeln på jobbet :D
Jag älskar den !!
Jag älskar den så mycket att jag höll på att spy som sagt !!
Hahahahahaha !!
Inatt tog jag till och med med mig den in på toa.....schhhhhh..

Nu ska Vi åka hem till Mr F's päron, MUMS säger jag bara ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hur tränar du i veckan gumman? :) Jag ska på cirkelfysen imorgon 17.00 på björnövägen. Det är fullbokat, men om man är där till halv 5 så finns det ju några biljetter som släpps..



Sen har jag bokat in cirkelfysen på tors.. Men ska försöka få in träning på tisdag och sen lördag också:) pusss

2011-03-20 @ 21:31:27
URL: http://hanniebanani.blogg.se/
Postat av: Natta

Gå in på din Face ;)

2011-03-21 @ 10:49:55
URL: http://nattanami.blogg.se/
Postat av: frida

Hej!

Tänkte tipsa om en superbra gratissajt: http://www.supergratis.se/?r=75450



Genom denna sida samlar man poäng genom att utföra gratiskampanjer, tävlingar osv. För att sedan byta in sina poäng mot valfri pryl (telefon, kamera, presentkort osv)

Jag själv har samlat ihop till en kamera och 1000kr på HM.



Gratis är gott, eller hur?

Prova du också :) Helt gratis!

2011-03-21 @ 11:11:39
URL: http://www.supergratis.se/?r=7545

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0