Jaha, bara att gå vidare

Jaha, dax att gå och jobba.
Känns väl si så där...alltså inte för jobbets skull för det
gillar jag, men för att jag inte
hittat nån klänning och skulle vilja lägg ALL tid åt det just nu :(
Jag kommer att balla ur...
Inatt drömde jag till och med om den där FÖRBASKADE klänningskrället !!
Minns inte exakt vad eftersom jag vaknade för att
den drömmen för mig var en riiiiktig mardröm ;)
HAHAHAHAHA :D
TÖÖÖÖÖNT !!
Tur att det är sol ute, för det gör mig genast på mycket bättre
humör.
Skulle vilja sitta en stund där ute, men hinner inte.
Tror Ni att solen tar så här tidigt på året ?


Välkommen HEM kära sol !!

En runda med Guss sen på med kläderna och iväg.
Jo, vet Ni att vår skog kryllar av orienterare.
Fy 17 va duktiga alla dem där gubbarna är som far omkring bland
buskar och snår, då känner jag mig
OTROLIGT lat :S
Måste ta tag i träningen igen, men snuvan har inte gett med sig än och
inte den där anfåddhetskänslan heller.
Kan man träna trots det ?
Kanske man kan, men jag ORKAR ju inget...

Har ringt endel samtal nu på morgonen, väntar på
ett par ytterliagre samtal just nu.
Hoppas på glada besked, snälla håll en eller kanske
två tummar beroende på hur upptagna Ni är åt mej :)
Skulle uppskattas <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0