H&M är bäst !!

Jaha, snart ska jag iväg :D
Ska bli skoj med en liten runda i Stockholm, äta gott, träffa fina
människor och bara umgås.
Kanske hittar jag också nåt fint att ta med mig hem ;)
HOPPAS !! 

Satt nyss ute på balkongen och mös i solen, JISSES
va underbart det är när solen är framme.
Medan jag satt där kollade jag lite på
inredning och vet Ni att H&M har LÄTT bland dom
finaste inredingarna jag vet.
Tycker inte Ni ?





 
 
 
Alltså ärligt talat gå in och kolla på hemsidan deras, Ni kommer att hitta så
mycket fint :)
Synd att Vi inte har H&M home i Västerås...eller det kanske bara är TUR ?!

OJ !! Upp och iväg !!


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: varför skulle folk dö om dom såg dig id e?:P

2011-03-12 @ 12:32:50
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: sara

svar: ja, jag tog faktiskt ett bad igår. superskönt! :)

2011-03-13 @ 12:59:28
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0