Det går bra nu

Har haft en helskön dag på jobbet, bland dom bättre
måste jag faktiskt säga :)
Allt bra "klicka" liksom, vad jag än gjorde sa det bara "klick".
FANTASTISKT !!
Sen har jag även fått en elev, hon ska gå med mig i 4 veckor.
Den tjejen är ta mig 17 jätte duktig, som sagt
skönt när saker och ting "klickar".
Är det fler där ute som det har klickat för idag ?
Hoppas !

Trots en bra dag på jobbet måste jag erkänna att
det är underbart att vara hemma också.
Den här veckan har enligt mig varat i en evighet...men nu
var det slut med det :D
Har plockat undan en massa här hemma och gått med hunden
 så nu tänkte jag lägga mig i soffan
och se en film.
Vad ska Ni göra ?

Jaha, nu ringde Mr F och han ville bara
meddela att han är på väg hem med MAT !!
Säger som Hanna brukar säga; WOOP WOOP ;)
Ska knapra på ett äpple tills dess
att han kommer hem.

Hallå, hallå !?
Vet Ni att jag snart är klar med den där sista
eximinationsuppgiften som skulle vara
klar till nästa vecka.
Och vet Ni att jag hade ju 2 uppgifter och den ena är
REDAN klar :D
Alltså idag har jag flyt må jag säga.
Ska nog köpa en lott ikväll.


IDAG händer det, ska bli min nya slogan ;)

Puss


Kommentarer
Postat av: Hanna

Woop woop! ;) Bra Nattis, de orden ska bli världskända;) hahaa! Ha en toppen helg du fina! PUSS!

2011-03-11 @ 18:06:16
URL: http://hanniebanani.blogg.se/
Postat av: Natta

WOOOOOOP WOOOOOOP !! Vi fixar det Hanna :D

Orden dina ska eka i HELA stan !!

Puss på Dig med och hoppas att din helg blir toppen <3

2011-03-11 @ 18:08:27
URL: http://nattanami.blogg.se/
Postat av: Veronica

HAHAHA fy tusan va underbara ni är.. :)

Saknar er massor och snart kommer jag ner!! :) :)

NTZ NTZ , WOOP WOOP! :) haha



Älskar er! puss och kram och trevlig helg mina underbara!

2011-03-11 @ 18:25:39
Postat av: Hanna

Vi är så pass underbara för att du finns i våra liv, och har delat med dig av din underbarhet;) Jaa, snart snart!! Blir det till den 16e april du kommer?? :) puuusss <3

2011-03-11 @ 19:18:12
URL: http://hanniebanani.blogg.se/
Postat av: Natta

IIIIIIIIIIIIHHHH !! Snart syns Vi alla :D

Saknar Er så mycket !! Vi ska ha så kul och mysigt.

Ska ropa NTZ NTZ NTZ och WOOP WOOP WOOP hela kvällen lång då Vi ses ;D



Pussisar

2011-03-11 @ 20:55:52
URL: http://nattanami.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ja kommer ner den 16e april. vem vet kanske kommer innan.. ;) kanske får nåt infall.. :) haha kanske saknar er för mycket.. behöver ha lite tokigehter för mig känner jag.. :) och med mina bästa tokiga vänner.. :) haha

PUSS!!!! ja ropa du, så ska jag dansa tills allt mitt hår på benen flyger av.. ASG!

2011-03-11 @ 21:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0