:D

Men JA !!
Varför inte liksom ?
Just nu är jag SUPER glad :D
Åkte tillbaka till "brottsplatsen" idag och tur var väl det då,
Södertälje är inte så pjåkigt trots allt.

Hahaha, jag och mamma åkte tillsammans.
Vi hade jätte trevligt och kul.
Shoppade och åt på en Thairestaurang, gott som 17.
Sen åkte Vi även fel....eh, mot Helsingborg for Vi :S
Men NU är jag hemma igen, sitter hemma hos mamma
och pappa.
Ska ta en kopp te och äta en macka, sen blir det sängen.
Jag ska upp 5 imorgon igen, lyckos mig ;)

God natt på Er



Jo, måste bara berätta en sak som hände på vägen till S-tälje idag.
Jag och mamma sitter som sagt i bilen då jag pekar på nåt.
- Titta mamma !! ropar jag
- Jaaaaaa, se där !! TRANOR !! svarar mamma glatt
Det var inga tranor, det var RÅDJUR !!
Glasögon kanske ?!

Ciaoo


Kommentarer
Postat av: P-L

Hahahahahahahahahaha vad din mamma är rolig. :-) Lite Julia varning på det :-P

2011-03-16 @ 00:50:24
Postat av: Natta

MYCKET Julia-varning över det ;)

2011-03-16 @ 06:00:22
URL: http://nattanami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0