snabbt bara, snabbt !!

VAKEN !!
Har preciiiiiis vaknat ur min tupplur, börjar känna mig
lite hungrig igen ;)
Åt som en gnu på dopet.
Oj, oj, ooooj så söt lilla Vanessa är och så duktig hon var trots att
dem doppade hela henne i den där dopfunnten
full med (kallt, det MÅSTE vara kallt annars skriker man inte så där ?!) vatten.
Hoppas att hon fick en massa fina preseneter som "plåster på såret" ;)

Som sagt, ska ut med jycken och sen iväg till jobbet.
Hehehehehe, är lite nervös idag igen....
Töööööönt !!
Hoppas på att det finns midsommar-mat kvar från
dagpersonalens lilla knytis, då skall den slukas.

Nej, slut pratat för den här gången.
Jag är nöjd om Du är nöjd?
Bra då säger Vi så, alla är nöjda.

OOOOHH !! Idag kommer min lillesyster hem från Tunisien.
Längtar efter att få träffa henne, vet nämligen om att hon
har en liten present med sig hem till mig.

Tack för det fina dopet och all god mat och det tevliga
sällskapet Ni bjöd Oss alla på idag <3 



Kommentarer
Postat av: Åsa Lundstedt

Hej hej vad rolig dina poster är! kommer definitivt läsa dina inlägg lite mer! :p Hoppas du har en rolig dag ;)

2011-06-29 @ 23:57:27
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0