Pensionär nr 1

LEEEEEEDIG :D
Underbaraste på länge !!
Just nu sitter jag och väntar på att min matkompis ska komma
och äta med mig, börjar bli sugen på käk nu ;)
Kanske ska jag grilla fläskfilen ?!
Näääh, tar föööör lång tid och masken ropar efter föda.
Ska sätta på mig ett linne och gå och ställa mig givakt vid parkeringen
då hon kommer.
Japp, så får det bli.

Har legat på balkongen och läst hela förmiddagen, det var
ljuvligt.
Så skönt att få koppla av och BARA ta det lungt, jag tror att folk
har missat hur skönt det egentligen är att inte göra nånting alls.
 Ett exempel, förr ville jag veta HUR Trollkarlen gjorde då han trollade, jag ville
vet HUR allt hängde ihop, jag ville ha ett svar på allt helt enkelt.
Då kunde jag inte som alla andra bara sitta ner och njuta.
Idag bryr jag mig inte på samma sätt om HUR han gör då han trollar utan jag
sitter där bland alla andra och njuter av underhållningen och av den lugna stunden.
Är jag påväg att bli pensionär eller what ;)


Vi hörs väl sen ?
Bra !
Ciaoo !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0