inte kul nånstans !

Hejpa på Er :)
Hur är läget ?
Med mig är det fint...dock blev jag rånad idag, inte kul :(
Alltså jag ska berätta.
Allt började igår kväll när jag skulle till jobbet, började 21.00 och hoppade
in i bilen 20.29.
Åker sedan mot C-las men hinner inte längre än till OBS-rondellen
då jag hör ett konstigt ljud från bilen.
Åker in på Mc donald's och ser till min stora förtvivlan att
vänster fram däck har punka.
WHAT TUSAN SKA JAG NU GÖRA ?!?!
Ringer pappsen ( varför vet jag inte, han kan ju ändå inte hjälpa mig just nu )
och låter allmänt töntig tills jag inser att det bara är
att börja lubba mot jobbet.
Sagt och gjort, på en 20 minuter hade jag tagit mig till work
OCH fått på mig arbetskläder, det Ni ;)
Men det var tusan inte kul...
Efter 1 timme kommer pappa med mat och en "lagad" bil till mig, han var
tvungen att sätta på ett vinterdäck.
BÄSTA PAPPA & FARBROR <3
Så idag gott folk var jag ju tvungen att gå och fixa ett nytt däck till
kärran.....det slutade med att jag bytte 2 däck till en summa som
jag ALDRIG mer vill tala om :(
Pappa grät när han fick höra.....jag dog....
Nu kom Nima och garrva åt mig, pappa har skvallrat om summan.
Mr F kommer äta mig :S

Joooo en sak till, har glömt att berätta.
Det var så här va att jag skulle plocka upp Gussis...hmm.. ja, Ni vet...
vi säger skit...ja, jag skulle plocka upp hans skit och böjer mig samtidigt
som min lur åker ur tröjan och landar mitt I skiten.
Jätte kul !!
Jag grät även då...
Då tänker Ni säker äh det gör väl inge men faktum är att det gjorde nåt.
För jag var ju tvungen att "gräva" upp luren ur skiten, så där gick jag med
en bajsig lur och hand.
Det luktade inte kardemumma om jag säger så.


Liiiiiiite dramatisk kanske ??? Eller nej !!!

Nu ska jag äta spagetti hemma hos mina päron.
Ska fråga om Nima vill göra mig sällskap.
Sen ska jag plocka upp Sorken och fara hem.
Är ledig inatt och imorgon, tjoohoo.

Jag tror jag gillar att jobba natt jätte mycket.

Hejsan !

Kommentarer
Postat av: Verre

hahahaha



ååhh stumpan!! hahaha "Kan du sluta vara så klumpig?" haha vem sa så till mig va? ;)

ta lite desinfekterings medel på luren så kanske bajslukten går bort.. (hahah) förlåt.. :)



PUSS!!

2011-06-22 @ 18:19:42
Postat av: Hanna

Haha, åh fy.. stackars dig.. :) puss

2011-06-22 @ 19:27:32
URL: http://hanniebanani.blogg.se/
Postat av: Natta

HAHAHAAHHA !! Verre DU gav mig din klumpighet när jag var hos dig sist. Kom och ta den tillbaka !!

Huvudsaken är att varken jag eller luren inte stinker längre ;)

Hanna tack för hjälpen igår <3

2011-06-22 @ 19:49:56
Postat av: Veronica

hahah det gjorde jag inte!! :) Försökte men har tammetusan min kvar.. hahaha :)



Ja bra att du inte stinker, hade varit pinsamt.. ;) hehe



Saknar dig! PUSS!!

2011-06-22 @ 21:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0