Pratkvarn ab

SEMESTER !!
Men attans va skönt det är att ha semester då :D
Är inne på dag 2 nu så jag börjar känna mig varm i kläderna, hehehehe.
Livet är allt bra underbart ibland <3

Så vad har hänt?
Igår firade jag min semester med lite råfisk och cola.
Ikväll vete 17 hur jag ska fortsätta mitt firande ?

I tisdags var jag på ansiktsbehandlig, skööönt som bara den.
Månadserbjudande som bestod av bland annat ansiktsmassage, AHA-behandling
och portömning.
Hahahaha, portömning låter så äckligt, men vet ni huuuur skönt det var ?
OTROLIGT !!
Dock kan jag tänka mig att jag tyckte att det var så skönt bara
för att jag är en "klämmare" :S
Japp, jag erkänner att jag älskar att klämma och pilla i mitt face.
MÅSTE sluta upp med det...

Va mer?
Jo, i måndags var jag och Mr F i Stockholm och snackade med "mat-killen".
Nu är nästan allt klart, bara liiiiite små detaljer kvar, YES !!
MEN komihåg, ropa inte hej förrens Du vet att Du tagit dig över
ån osv.
Dock kan ni ju alltid hålla era små tummar för Oss :)
DANKE så mycket för det !

Va sa Du ?
Om jag är nervös än ?
Näääääääh, not jet :cool:
Men jag kanske hinner bli.
Just nu sitter vi och planerar bordsplaceringen.
Jag säger bara HERREJÖSSÖS va svårt det är.
Inte visste jag att det skulle ta en sådan tid att
bara placera ut folk, men det gör de.

AAAAAAAAJ !!
Va är det för fel på mitt ben nu då ?
Hugger till ibland på ett o samma ställe.
Kan det vara en propp ?!
Ooooh Lord....

Vet ni....det var ganska sorgligt att jobba sista dagen på mitt
gamla jobb :(
Jag kommer nog inte sakna jobbet så mycket....eller joooo, men
mest av allt kommer jag att sakna mina UNDERBARA arbetskamrater !!
Hur ska det gå utan dem ??!!
Fy va ledsen jag blir när jag tänker på dem alla...*snyft*
Dock måste jag erkänna att det ska bli hur spännande
som helst i höst på nya jobbet så jag får vara glad för det, vilket
jag naturligtvis är :D

Gussi vill ut nu, ciaoo !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0