Långt inlägg

Jag säger bara FYYYYY 17 va mycket jag har just nu :S
Mitt huvud jobbar 24/7 utan vila, stackars den.
Jag har därför inte hunnit med att sitta här nåt alls, får
därmed be om ursäkt.

En sak eller flera saker, men den BÄSTA
saken är att jag har fått min brudklänning :D
JIPPIE JIPPIE JIIIIIIIIPPIE!!!
Den är sååååå fin !!
Vill ha på mig den hela dagarna ;)
Hahahahahaha !!
Nu måste jag bara skaffa en bh och sen är ALLT klart.
FYYYY 17 va skönt.
Längtar massor <3

Jooo, sen måste jag berätta en sak till.
Hahahahaha, alltså ärligt talat lyssna på detta.
Igår var jag ner på stan för att beställa min brudbukett.
Jag gick in på en blomsterbutik och visade en bild på buketten jag vill ha.
Bilden föreställer en brud med den aktuella buketten i handen.
- Vad ska Du ha den till, frågar killen som jobbar där.
- Min moster fyller 40 år så hon ska få den av mig, ljuger jag...schhhh ;)
- Är Du säker på att det inte är en brudbukett Du ska ha? frågar killen.
- Ehhh ja det är säkert, envisas jag med.
- Helt 100 ?! fortsätter han.
 - Japp ! hur mycket kostar den? frågar jag vidare.
- Den kostar mellan 350-450 kronor om det inte är en brudbukett, svarar han.
- Jag tar den, kvittrade jag.
SPIKAT !
Lyssna nu då.
Jag går vidare till en annan blomsterbutik och visar samma bild.
Vet Ni vad kvinnan svarar ??????!!!!!!
- Den kostar mellan 2 500 - 3 000 kronor, svarade hon som ingenting.
WHAAAAAAAAAAAAAT ?!
- Aha.....det var ju inte så farligt, fick jag ur mig.
- Näääh det är ett bra pris för en brudbukett, svarade hon glatt och inte
ett dugg generad över detta ÖVERPRIS.
- Tack jag återkommer, svarde jag och gick.
Joooooooo tjena att jag gör :cool:
FATTAR NI ?!
Bara för att man säger att det är en brudbukett eller ett par brudskor
eller vad som helst som kan tänkas höra till vid ett giftemål så
stiger priserna till skyn.
Det är ju helt otroligt.

Vad mer ?
Jo, jag måste erkänna att det inte är så lätt som jag trodde
att sova på dagarna...
Som imorse, jag kom hem och gick och la mig vid en 8.
Vaknade sedan vid 12 och kunde inte somna om, 8-12 är 4 timmar
vilket betyder INGENTING.
Tur att jag är ledig nu i helgen, då ska jag sova ut.

Nu tror jag att jag ska ta och läsa lite.
Förresten, vilket underbart väder Vi har haft dessa dagar.
Super nice är det.

Idag var jag, P-L och Jullan på Cityfestivalen.
Är det fler än jag som har uppfattat det som så att denna
festival var större förr ?
Eller är det bara som P-L sa;
- Den kanske verkade större förr för att man själv var så liten ?
Mmmm....så kan det nog va.
Vi åt en bit mat som bestod av sushi och sedan blev det mjukglass.
Vilket mumsig dag jag haft.

Nej, boken vare :)
Hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0