Ville ju bara sova...

Då var man äntligen uppe igen ;)
Hahahahahaha !
Nej, om jag kunnat hade jag sovit längre, men det går
tydligen inte i det här huset.
Först och främs ringde dem från jobbet imorse, men innan
jag hann fattade var det va som lät hade dem hunnit lägga på :S
Jag blev ju helt koko, trodde att jag hade försovit mej och började 
stirra på mitt schema om jag verkligen var ledig idag eller om
jag hade försovit mej.
Men nog allt var jag ledig alltid :)
Sköööööööönt !!
Lyckades hur som helst somna om, men då kom hunden
och väckte mej.
Han kommer BARA till mej, inte till Mr F's sida och han försöker
då aldrig väcka honom ooooo nej.
Antar att han vet vem den svaga länken är.....
Så nu är jag uppe, lika bra kanske ?
Ska klä mej och ta en runda med pip-Kalle, sen blir det frulle och sen
ett lunchpass på Friskis.
Jag säger bara:
 - NTZ NTZ NTZ NTZ NTZ !!
Hahahahaha, för Er som inte vet det så låter det så där
på Friskis ;)


Här har jag lyckats somna på planet ner till Thailand, ser skönt ut va ?
Vet Ni hur mycket jag dregglade då jag sov på den här bilden ?
Massor !
Men gott sov jag ;) 



Ciaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0