Vaken....eller ?

Efter 3,5 timmas sömn är jag nu uppe och känner mej
FFF ( fit for fight ).....eh, not.
Jag har varit vaken sen 11.00 då hunden kom och väckte mej och ville
ut samt få sin frukost serverad, så det var bara att stiga
upp eftersom Mr F åkt hemifrån tidigt
imorse.
HAHAHAHAHAHA :D
Guh, så kul Vi hade det inatt på jobbet, roligast var då
Vi gick ner i källaren....IIIIIIIHHHH !!
Vi skrek som tokar, usch !!
Sånna här nätter gör jag med glädje om.

Är precis inkommen från en promenad med hunden plus
att jag också har hunnit slänga i mej en bit mat.
Nu ska jag istället göra mej iordning för en
dag på stan, har utbildning med jobbet
mellan klockan 13.00 och 16.30.
Men sen är jag friiiiiiii för idag :)
Imorgon och på söndag jobbar jag däremot, men det gör inget.

Ja, tänkte visa Er vad som döljde sig i mitt
paket som jag fick här om dan.


I det stora paketet fanns det 2 mindre paket...
Nu börjar det bli spännande va ;)



I det ena paketet fanns 2 stycken ljushus i zink, jätte söta


Och i det andra paketet fanns en hängande
ljuslukta, mycket mysigt är det
här hemma nu då man tänder alla dessa ljus
som jag valt att ha samlade i köket ;)


Nu Ni alla pojkar och flickor
måste jag klä mej och bege mej mot stan där
utbildningen hålls.
Vet inte när bussen går så det gäller väl att snabba på lite.

Vi syns senare då !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0