Buuuuuhhuuuuu !!

Först ska Vi börja med att utbringa en skål
till mej som klarade salstentan och därmed oxå
klarade kursen, ( höj Era glas ) SKÅÅÅÅÅÅÅL !!
Sen kan Vi ta och skåla för att jag kom in på en ny
kurs som jag sökte ( höj Era glas igen ) SKÅÅÅÅÅÅÅÅL !!
Så där ja, nu till det lite mera allvarliga....

Nu ska jag berätta nåt läskigt för Er, alla Ni
känsliga ombeds vänligen men bestämt att kolla bort nu.
Det finns en anledning till att jag väntade med detta inlägg
och det är för att alla minderåriga läsare skulle ha
hunnit komma i säng och för att ju senare
desto bättre, för nu stiger ju spänningsfaktorn och mörkret där ute
gör storyn mer läskig :O

Vi satt på jobbet och pratade om uppstoppade djur.
Jag tyckte att det var heeeeeeelt galet
att stoppa upp en massa djur och hänga dem på väggen
eller ha dem på golvet eller på nattduksbordet.
Det var flera stycken som höll med mej.
Vi har en sjuksköterskestudent som ville delge Oss
sin story.
Han berättade att hans tjej som är uppvuxen i Skåne
tillsammans med sin släkt fick uppleva nåt hemskt en dag.
Flickans farfar var Sjöman hela sitt liv.
Han reste Världen runt och såg mycket som många
utav Oss aldrig någonsin kan komma att drömma om.
Åren går och hennes farfar går bort, det är nu dax att städa
villan han bodde i för den ska säljas.
Dem hittar en massa saker som farfar hennes tagit med sig hem
från alla sina resor.
Men dem gör oxå en hemsk upptäckt då dem städar ut uppe på
vinden.
Långt in bland massa skrot och annat finner dem
EN UPPSTOPPAD SVART MAN !!
IIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHH !! Så hemskt !!
Tänk att denna man har en uppstoppad kropp på sin vind,
i sitt hus och ingen vet om det.
Vi frågade 1 000 tals gånger om detta är sant och
han sa JA, med all säkerhet.
Får det Er inte att undra ?
Undrar Ni inte HUR han fick denna kropp ?
Var det en gåva ?
Eller begicks det ett mord ?
Offrade dem denna man till hennes farfar ?
Var han redan död eller tog dem livet av honom ?
Ja, som Ni ser mina frågor är många.
Ärligt....var det inte snuskigt ?
USCH !!

Måste få bilden ur min hjärna och bort från näthinnan.
Ska ta ett snack med Mr F och sedan åka
och hämta min lilla Jasse :)
Sedan ska Vi tillsammans åka till Skullis och äta
Syrianskaefterrätter ;)
Hoppas att min lampa är klar !!


Snäääääääääääälla kan inte NÅGON lära sig att göra
dessa ?! Komigen då !!
Jag kommer att vara din BÄSTA vän för all framtid :love:

Kommentarer
Postat av: Veronica

hörru fisa, Grattis! :)



jag kan baka, men ninte såna.. ;) haha svensk bakning, kan inte du lära dig o ge mig? ;)

hörru vi måste nog höras om helgen? kanske inte kommer ner på fredag, men jag hör som sagt av mig. (har inga pengar!) íaf, grattis min toka! STOR KRAM!!

2011-01-04 @ 21:28:46
Postat av: Natta

Haaaallå Du får baka VAD DU VILL till mej !! Jag äter allt det vet Du ;)

Hör av Dej Snyggo....eller ja, det kan jag ju oxå göra. Kanske kan höras imorrn ? Kan ringa på kvällen ?

Taaaaack min Toka för att Du är så snäll :D

Puss på Daj

2011-01-04 @ 23:53:08
URL: http://nattanami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0