Hallå på Er

Ja, nu får jag allt ta och be om ursäkt.
Ursäkta mig för att Ni har blivit isidosatta under denna helg, men
det har varit fullt skumm hela helgen OCH än är den
heller inte slut ;)

Vi ska ta det från början så håll i Er.
I fredags jobbade jag från 07.00-16.00, efter jobbet var det
intensivpass med Jasse klockan 17.00 på Rocklunda som gällde.
Då passet var slut åkte jag och plockade upp Verre hemma hos Hanna
och for sedan raka vägen hem till mig.
Jag duschade lite snabbt och sedan körde Mr F
ner Oss till stan.
Där gick Vi på Grekiska och åt god mat och drack gott, skålade lite
och hade allmänt fun :)
Efter maten gick Vi till Sky Bar....eller nej, Vi åkte bara hissen upp och sen
ner för det var fullt.
Jag höll på att kissa på mig så mycket jag garrva i hissen, Verre var
så höjd rädd och det var jätte kul :D
Sorry Verre, men det var kul !
Hur som helst gick Vi vidare till Pitchers, där var Vi tvugna att visa leg...
HAALLÅÅÅÅÅÅÅ !! Det var en åldersgräns på 18 år !!
Jag hade inget leg med mig....
Verre visade sitt och jag sa att Vi var lika gamla ( vilket Vi är ) och då
fick även jag komma in, snällt va ?


En stor stark och en cider, det gjorde susen hos Oss båda ;)

Efter det tog jag med mig Verre hem, bäddade på soffan, åt lite
glass sen dax att sova.
På morgonen därpå blev det frukost Al'a Natti's.
Körde sedan Verre till hennes bil och vinkade adjö.
Plockade upp Emil och åkte till loppis :)
Kolla vad jag köpte då.


Ett jätte fint TUNGT silverfat, har inga vita ljus hemma just nu så
ljushuset får stå på fatet så länge


En...hmmm...va ska jag kalla det ?
En flaska eller bruk kanske, ska iallafall fylla den med nån slags
godis, exempelvis polkagrisar


Ett liten ljusstake, heter det så ?
Hur som helst, älskar jag den :)


Det HÄR vet jag är en ljusstake iallafall ;)
Riktigt charmig faktiskt


Kanske lite svårt att se mönstret då lampskärmarna är inplastade, men
dom ser likadana ut i spets

Ja, det var de.
Ska hämta ett paket som har kommit och i det döljer det sig också
en fin liten grej till vårt hem ;)
Självklart ska jag visa Er den också så Ni kan ta det lugnt.

Jaha, efter loppis rundan blev det till att åka hem och svida om till
finkläder, ut till Fagersta for jag tillsammans med Maria.
Hade jätte trevligt och mysigt, åt chips så det stod härliga till.
När kvällen för min del började lida mot sitt slut tackade jag för mig och for hemåt.
Köpte mat på MAX och åkte hem till Mr F's päron där det väntades storfrämmande
från huvudstaden.
Mr F's syster var på besök och gav Oss ett mycket glatt besked, Me Happy :D
Tack Kricke !!

Idag har jag hunnit träna på morgonen, pysslat och varit hemma hos
Mr F's föräldrar på middag.
Körde Kricke till stationen och NU ska jag tvätta.
En sånn helg va ??!!
HAHAHAHAHA !!
Ja, för min del är det mycket iallafall.

Rensa tvätten och ta mig vidare mot tvättstugan, men Vi hörs nog senare.
Ciaoo så länge

Kommentarer
Postat av: Frederica

Vilket fint fat! Man kan nog inte få för många silverfat ;)

2011-01-31 @ 09:52:29
Postat av: Natta

HAHAHAHAHA !! Freddie Du har rätt, ALDRIG kan man få för många silverfat :D

2011-01-31 @ 09:59:24
URL: http://nattanami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0