Verre till byn och nya ställen

Jag ska aldrig mer ropa HEJ förrens jag är över ån, okey ?
Snälla påminn mig om det så slipper jag
all besvikelse alla dessa gånger...*suck*
Hahahahaha, dock troooooor jag att jag hittat ett nytt ställe ;)
HOPPAS !!

Igår när jag kom hem från jobbet var jag så slut.
Orkade knappt hålla ögonen på plats....kan man säga så ?
Ögonen på plats ?!
Ja, jag orkade då knappt det iallafall.
Slocknade nästan direkt och nu är jag uppe igen.
Hoppas denna dag går snabbt för sen är det HELG :D

Idag kommer Verre till byn, ska bli kul.
- Verre, U know that I håller all mina tummar and tårs for U !!
Puss och lycka till.
- Call me when it's done ;)


Till dig Verre, största lyckosparken i baken * SPARK *

Hallå, igår när jag var och tränade så fick jag ju lov att skämmas ihjäl.
Jag skulle sträcka på mig och såg till min förskräckelse att jag
var hårig som en björn under mina armar :S
JISSES !!
Kändes som om ALLA kollade på mig och mina håriga armhålor....
Kunde inte genomföra passet lika bra som jag annars hade velat.
HAHAHAHAHAHAAHAHA !!
Men nu har jag rakat mig, så efter jobbet kan jag
träna som vanligt igen, TJOOHOO !!

Just ja, jag fick hem en jätte fin tavla här om dagen.

 
Jätte vackert motiv om jag får säga det själv

 
Gillar att ramen ser lite sliten ut
Just nu står tavlan lite ensamt i sovrummet, men den den ska snart få sällskap ;)

Ska ta och käka frulle, sen packa träningsväskan min och gå med hunden.
Hörs ikväll.
Adios


Kommentarer
Postat av: Veronica

Åhhh tack underbara du! :)

klart jag ringer när de e klart.. OM jag kommer i¨håg.. kanske blir allt för chockad.. haha :)

hörs sen! PUSS!!

2011-01-28 @ 09:35:16
Postat av: Natta

Puss !!

2011-01-28 @ 14:17:39
URL: http://nattanami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0