Sport

WOOHOO !! Nu är jag glad igen :D
Hahahahahahaha, det går fort i hockey som man brukar säga.
Nu Ni ska jag inte sitta här och gråta mer, nej jag ska
ta tag i allt nu....eller snart.
Hinner inte idag, jobbar ju kväll...men SEN.
Jag MÅSTE lära mej att inte hettsa upp mej så mycket och så
snabbt.
Herregud, jag kommer att ge mej själv en hjärtattack :S
Och det vill jag inte ha.

Men så här vill jag ha det :D

Roligaste kvällen !!


Så här tokigt vill jag ha det :D

Nu går jag snart och jobbar.
Ding dong


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jaa, vilken kul kväll det var:D haha! Snart igen!!! :) Puss på dig fina du!

2011-01-25 @ 17:08:25
URL: http://hanniebanani.blogg.se/
Postat av: Veronica

hahah bästa kvällen! :)

har ringt dig, som du kanske sett.. :)

kan du ringa upp mig senare? Kramar!!

2011-01-25 @ 20:30:26
Postat av: Natta

Genom tidernas roligaste kväll :D

Vi bara åt och åt och åt...och drack ;)

Så klart Vi ska göra om ett !! HAHAHAHAHAHA !!



Kramar på Er

2011-01-26 @ 05:29:40
URL: http://nattanami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0