Porslinsblomma

Men Hallå :D
Tjoohoo, äntligen hemma efter denna långa dag.
FANTASTISKT !!
Fick nyss ett mess från min snygga kille, han är på väg hem.
Nog för att jag vet att det kommer bli sent, men jag ska då
sitta uppe och vänta ;)
Är trots allt ledig imorgon.

En sånn dag Vi haft på jobbet, mycket att göra under
så kort tid.
Var världens lyckligaste människa när klockan slog 15.00
och jag äntligen kunde stämpla ut och gå hem.
Är som sagt ledig imorgon och det ska bli så skönt, skulle inte
jobba för ALLA pengar i världen om dem ringer
från jobbet imorgon och frågar om jag kan jobba extra....
...eller jo, om jag får 25 000 kronor extra i månaden i 25 år
som på Triss Ni vet, DÅ skulle jag göra det :cool:

Efter jobbet for jag och Jasse hem till mamma, där hade Nima
laga "cillikonnkonne" som pappa brukar säga.
Gott, bra där Nima.
Laddade hem lite låtar som jag skulle bränna över på en cd, men
jag kom aldrid så långt tyvärr.
Åker väl förbi imorgon igen och bränner den.

Just det, ska visa vad jag tog med mej hem idag.


Det är en planta eller ja, inte än men jag HOPPAS att det blir det snart ;)


------->
Förhoppningsvis kommer denna lilla stickling bli lika fin som blomman på
den andra bilden.
Blomman heter Porslinsblomma och är jätte fin och doftar
tydligen underbart på kvällarna.


Nu ska jag alltså börja testa mina "gröna fingrar".
Önska mej lycka till !

Tänkte nu ta mej nåt att äta, men har inte riktig
bestämt mej för vad än ?!
Blir väl te och macka :)

Hahahahaha, Gussi är så söt.
Han tror nämligen att han känner ALLA killar, ALLA som
kommer åkandes förbi honom i bilar, ALLA som visslar, ALLA som
tjoar och har kul, ja med andra ord han tror att ALLA vet
vem han är och vise versa.
När han sen tror att nu kommer det nån som han känner
vägrar han att gå och börjar vifta febrilt på sin svans
och gör samtidigt en massa konstiga ljud....ibland är
det lite pinsamt :S


Nyss hörde han någon som vissla ute på gården.
Då skulle han prompt stå där och glo tills han såg vem det var, TÖNT.
Naturligtvis kände han inte personen i fråga, men man vet ju aldrig ?
Eller hur Gussi ;)

En korvsmörgås blir det nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0