Ledig imorgon

Gissa vad jag gör ?
Neeeeeeeeeeeej, jag äter inte....men snart gör jag det ;)
Jag sitter i soffan och väntar på att Mr F som ska komma med
mat hem till mej.
Vilken snäll Prick va ?
Men det var inte lätt att övertala honom ska Ni veta.
Jag ringde honom och frågade om han kunde
köpa med sig nå mat till mej, han ba;
- Meeeeeeeeeeeeeeeeen ååååååååååååååååååååh !!
Vaaaaaaaad skaaaaaa DUUUUU ha då Naaaaatttaaaaaaaaaaaa ??!!
Jag ba;
- Hmmm.....vet inte. Välj nåt Du.
Han ba;
- Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, välj NUUUUUUUUU !!
Och sen valde jag och nu sitter jag här
och dinglar med benen och väntar på maten :)

Var som sagt och tränade, lika kul som alltid om inte roligare idag ;)
Är ledig imorgon och även då blir det träning, men den börjar inte förrens
vid 17.15 så jag hinner ju med en del innan dess.
Tänkte åka ut till Hälla, har några ärenden där bland annat
ska jag till Plantagen och Brynolf Bagare.
Annars har jag inget bestämt, men jag VILL åka hem till
mamma och pappa så kanske att jag gör det.

Ringde mitt försäkringsbolag idag angående olyckan på Juldagen, kommer
att få en ersättning då näsan var bruten.
Helst hade man väl önskat att det aldrig hänt, men nu har det ju hänt
så ett liiiiitet plåster på såren är väl aldrig fel ?
Mitt försäkringsbolag är GRYYYMMMMA, speciellt Snubben jag tala med :cool:

Undrar om jag skulle ta och svida om till nattskjortan ?
Näääh, inte redan.
Ska se efter om det finns någon rolig film att ladda ner som ¨
jag och Mr F kan se senare ikväll.
Fast han gillar ju inte komedier och det vill jag se :rolleyes:
Äh, Vi brukar kunna sammsas om saker annars får Vi väl köra
"sten, sax eller påse" och se vem som vinner ;)


Ett gammalt kort på Guss då han spexar
med Mr F's mössa, såååå söt han var på den tiden 

På tal om Guss.
Visste Ni att hunden inte känner någon skillnad på
om någon är rädd eller vill slåss ?
Antagligen visste Ni redan det, men det gjorde INTE jag :S
Tydligen sänder man ut adrenalin vid båda tillfällena....
Ärligt talat så borde man ha 100 gymnasiepoäng eller 7,5 högskolepoängs kurser
till alla som skaffar hund.....eller ja, iallafall till mej ;)

NU KOMMER DET KÄK !!
SPICY HOT !!





Kommentarer
Postat av: Veronica

Hahah spicy hot?:) haha

du har en snäll mr F som ställer upp när masken är hungrig.. ;) haha

är det inte "sten, sEx påse?" ;) hahaha

puss på dig!

2011-01-18 @ 22:10:48
Postat av: Hanna

Spicy spicy spiiiicyyyy! Mmmm, dela med dig dååå! :D

2011-01-19 @ 00:19:03
URL: http://hanniebanani.blogg.se/
Postat av: P-L

HAHAHHAHAHHAHAH ni å spicy alltså.. Helt galna allihopa utom jag.. XD

2011-01-19 @ 00:28:35
Postat av: Natta

Jag ÄLSKAR Spicy !! Masken i magen älskar det oxå ;)

Verre JOOOOOO Vi kör sten SEX påse :D

Hanna Vi ska äta snart igen allesammans och P-L Du är oxå knäpp, man blir som man umgås ;)



Puss på Er ALLA

2011-01-19 @ 15:56:50
URL: http://nattanami.blogg.se/
Postat av: Hanna

så söt hund ^^

2011-01-19 @ 16:43:56
URL: http://hannamurtur.blogg.se/
Postat av: Natta

TACK söta Hanna :)

2011-01-19 @ 19:19:57
URL: http://nattanami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0