Skynda dej snälla klockan !!

Snart är denna dag slut och det betyder att
lördagen är här och jag kan ÄNTLIGEN mumsa på
min godispåse som ligger i lådan :D
Måste kolla klockan.....YES mindre än en timme kvar nu !!
Ja, jag vet det är lite tragiskt, men faktum är
att jag försker att bara äta godis
och sånt på lördagar....
Fram tills nu har det ju gått bra, fast å andra sidan
var det ju mitt nyårslöfte så det har
ju inte gått så lång tid än, hehehehe.

Jahapp, sitter här hemma ensammen.
Nog för att Gussi ligger här bredvid, men han är inte
så sällskaplig av sig.
Han ligger mest och suckar mellan
snarkningarna.
Mr F är iväg på svensexa under helgen så jag
har "bullat" upp dessa dagar med
roligt sällskap.
Folk från DALARNA har till och med tagit sig hit för min skull ;)
YEAH !! I wisch !!
Fast det är faktiskt sant !!
Hoppas att Mr F och dem har kul på "Svennisen", verkar som det.
Fick ett sms nyss av min Sexbomb så
nu kan jag sova utan problem i natt.

Imorgon kommer Verre och plockar upp mej, Vi ska åka till
Ikea med HP och PL.
Ska bli kul.
Vill hinna med en runda på stan också, hoppas.

Idag var jag och handlade med Gussi, men egentligen
gillar jag inte att gå och handla med honom.
Problemet är att jag måste ha båda händerna fria åt honom,
för kommer det andra hundar måste jag kunna hålla honom med båda händerna.
Då är det svårt att bära kassar OCH ha koll på honom.
Men jag fick som vanligt en snilleblixtide ;)
Sprang upp till grannen och lånade deras flickors pulka.
Smart vaaaa ?!

 
Här är Vi påväg till ICA med ett paket från H&M som ska
återlämnas.
Visst är han söt ? Och duktig framför allt ?!


Min packåsna står fastbunden vid ett träd och väntar snällt.

 
Nu är Vi påväg hem från ICA, Gussi drog matkassen
och MINA semlor :D

TJOOOHOOO !! SNÄLLA KLOCKA SLÅ 00:00 NU SÅ JAG FÅR ÄTA DEM !!

Ska faktiskt gå och förbereda mej lite inför 12-slaget.
Sätta på mej pyjamasen, ladda ner en film och fixa te
till semlorna.
MUMS !!





Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahahaa, du är så sööt!

"Ladda inför tolvslaget!! Fixa te till semlorna;)" Haha!! Toker där! :)



Ses imorgon! PUSS

2011-01-15 @ 00:19:30
URL: http://hanniebanani.blogg.se/
Postat av: Natta

Hihihihi Hanna det är ju sant ju :D

DU är söt min Fina !!



Puss syns snart

2011-01-15 @ 09:42:51
URL: http://nattanami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0