Koko

Aaaaandas in och PUUUUUUSTA uuuuut !!
HAHAHAHAHAHAHA, jag dööööööööör :D
Här sitter jag för mej själv och puuuustar ut, hur kul som helst.

Så där ja, nu är jag färdig tränad för idag, blir väl
en sväng ut med hunden innan läggdax men annars
är jag nöjd för idag.
Ska på lunchpass imorgon innan jobbet med min HP igen.
Tack för idag Söt, Vi var GRYYYYMMMA :cool:
En sak undrar jag dock, när kommer resultaten ?
Alltså från träningen ?
Kanske ska ge det några dagar till....började ju träna nu på
allvar i måndags ;)
Just nu har jag lite ont i rumpan...


Så här höll Vi på idag, Cirkelfys är grejer det :)

Kan inte bara Mr F ta och komma hem ?!
Jag är ju hungrig, ååååååh.
Ska svälja lite luft då kanske jag blir mätt för
en stund iallafall.

Vet Ni att min näsa är sne....inte WOW snedast i stan, men
sne är den.
Doktorn titta på den idag och även han konstaterade det, men
nu får det vara som det är.

Jo, är det nåt fel på mej ?
Ni vet att det är en massa översvämningar på andra
sidan jordklotet och att människor tvingas fly för sina liv, dem ser sina
hus raseras, dem kan inte gå och jobba då deras arbete ligger under ruiner.
Barnen kan inte gå i skolan och människor har försvunnit, man
har dessutom hittat en massa livlösa kroppar.
Det är ju fruktansvärt !!
Men det som är mest skrämmande är att när jag tittade på nyheterna
och såg alla djuren som inte kunde simma och som kämpade
för sina liv genom att klättra upp på hustaken och "hålla sig fast"
vid en massa bråten så höll jag på att dö :S
OMG !! Vad är mitt problem ?!
Herrejösses människor DÖR och jag får ont i hjärtat då
jag ser djuren kämpar för sina liv....inte normalt.
Måste tänka på nåt annat...hmmm...


Skulle gråta blod om det hände nåt med vår FINA.
Tokstolle Gussi :)



Jaha, nu har hunger gått över till svält vilket betyder
att jag inte längre är hungrig.
JIPPIE.....not :(
Ska gosa med Guss en stund.

Sov gott där ute.

Hallå ?! Visst har det blivit kallt igen ?
Var är värmen ?
Konstigt ?!


Kan man sakna något man aldrig riktigt haft ?

Kommentarer
Postat av: P-L

PUUUUUUUSTA ut... hahahahahahahahahaahhaahhaha

2011-01-14 @ 16:04:55
Postat av: Natta

HAHAHAHAHAHAHAHA XD

2011-01-14 @ 20:01:58
URL: http://nattanami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0